tjuvtitt i mitt rum...

vid middagen började mattias prata om ben & jerry glass.. vilka smaker vi har ätit, vilka som var godast osv osv blablabla.. så efter maten hoppade jag på cykeln och köpte två kannor med glass. har faktiskt hittat en favorit.. 

sen slaffsade vi i oss glassen utan något som helst dåligt samvete. för varför ska vi ha det? glass är en rättighet i sverige. det ska vi bara vara tacksamma för. och så kollade vi på the number 23 med jim carrey. varför berättar jag det liksom? att det är med honom. alla vet redan det.

sen tänkte jag bjuda på mig själv lite... hur då undrar ni? jo! ni ska få se tapeterna jag har i mitt lilla rum härbortöver...



och så ser dom ut!

nu ska jag sova. ska dock upp om fem timmar...

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback