Detta är viktigt.

det är ju sånthär man blir tokig på.. hade man varit en "stor" och "känd" och ytterst "populär" bloggare hade de designkunniga bloggerskorna slängt sig över mig som hungriga små råttor och "erbjudit" sin hjälp för att det betyder ju att dom blir "länkade" på "den stores" sida och det i sin tur leder ju till en ökad mängd läsare. under en dag.... men HEY alla är väl värda sina fifteen minutes of fame? men ändå. jag vädjar här. hjälp mig. jag vill få bort det FULA understrukna här under.  jag var ju fiffig nog att få bort det understrukna här på vänsterlänkarna. det andra var det värre med. och tipsa mig INTE om nevarina eller whateverhernameis. hennes blogghjälp är för mig, ack så oduglig. HJÄLP MIG NU!

Kommentarer
Postat av: Matilda

JAAAAAA!!! NU SER JAG RÄTT ÄVEN I FIREFOX!!! Sjukt att det tog extra tid...

2008-03-05 @ 17:36:27
Postat av: jessica

Matilda: fint va? ;)

Postat av: Matilda

Såå fint! :D

2008-03-05 @ 17:57:49
Postat av: jessica

Matilda: yes spanks :)

2008-03-05 @ 18:11:33
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Farelyne

Haha eller hur! Bitches åsså efter ett tag så tar dom åt sig all äran över desginen! :p

2008-03-05 @ 18:37:43
URL: http://farelyne.blogg.se
Postat av: becka

menar du linjerna under "trakassera mig" och "min vanliga vardag"? jag hjälper dig gärna men vill bara få klart för mig hur du menar, haha.

2008-03-05 @ 19:08:59
URL: http://keepout.blogg.se
Postat av: becka

leta upp det här:

.entrymeta a { color: #E04201; }
.entrymeta a:hover { color: #80FF9F; }
.commentheader {
font-family:
arial, helvetica, sans-serif;
font-size: 11px;
font-weight: bold;
background-color:#809FFF;
padding:5px;
color: #FFFFFF;

dom två översta raderna byter du ut mot det här:

.entrymeta a { color: #E04201;text-decoration:none;}
.entrymeta a:hover { color: #80FF9F;text-decoration:none;}

och ändra färgerna såklart!

sen orkar jag inte leta fram koden för texten under bilden, men det är bara att göra samma sak.
"text-decoration:none;}" betyder precis vad det låter som.
om dom textraderna redan finns är det bara att byta "underline" mot "none", och annars är det bara att sätta in textraden!

2008-03-05 @ 22:04:20
URL: http://keepout.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback