Jag hittade en kommentar..

angående mitt inlägg "han ba och hon ba och vi ba" .. ni vet om natacha peyre..

kommentaren löd:
"ironi när en pojkflicka alltid nedvärderar raka motsatser (dvs en skönthet i det här fallet) good morning"

är det JAG som är en pojkflicka? haha jag skrattar lite. jag har inget emot att vara det om jag nu skulle vara det i andras ögon.. blir bara matt på folk som ska vara ANONYMA.

du måste känna mig väldigt väl eftersom du syftar på min personlighet. för jag är ju ingen pojkflicka för att jag inte har två vattenmeloner till bröst. dom ser mer ut som... två persikohalvor.. om man nu ska jämföra med frukter..

Kommentarer
Postat av: Isa

Persika har persikotuttar :)

2008-03-19 @ 12:33:24
Postat av: Mamsen

Vilket pucko hade lagt in den utomordentligt urbota ointelligenta kommentaren? Min Jessica har SÅ söta tuttisar,fråga Henke vettja.

Postat av: jessica

Isa: hihi jaaa :D

Mamsen: jomen det vet jag ju själv att jag har :)

2008-03-19 @ 13:29:53
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Smilla

Kanske för att du ser ut som en man?

2008-03-20 @ 14:39:30
Postat av: Silverseven

Efter att ha läst igenom din utomordentligt omogna och helt humorbefriande fjortisblogg, måste jag säga att jag knappast drog förhastade slutsatser när jag kallade dig pojkflicka!I sann manschauvinistisk anda så låter vi det svagare könet stå för underhållningen, med andra ord precis som i all annan kultur, underhållningen i det här fallet är att det är en fantastisk lyteskomisk blogg du skriver då man skrattar åt dig och knappast med. Återgå till din bloggkoalition, jag ska med nöje fortsätta följa ditt bloggande bästa hälsningar /SilverSeven

2008-03-20 @ 17:10:37
Postat av: Tirre

Haha, underbart att en människa har suttit och ansträngt varje liten cell i kroppen för att skriva en kommentar på ett "vuxet" vis.
Men ta åt dig gumman, får man en kommentar i denna stilen så måste man ju verkligen vara unik, och det vet vi ju att du är.
Så till den där silversjuan...silver liksom, andra plats, alltså den första förloraren!
Grattis Jessica du knep precis guldet!

2008-03-21 @ 14:12:38

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback