Jag kan klockan iallafall

det går bra för mig när det gäller tider och klockor måste jag säga.

i tisdags kom jag EN TIMME för tidigt till jobbet.

idag var jag påväg att åka till jobbet en halvtimme för tidigt innan pappa hindrade mig. helt bedrövligt med tanke på att jag frågade säkert fem gånger "och visst började jag nio imorgon?" "var det nio jag började va?" "vi ses klockan nio imorgon då" sen skrev jag upp det i min almenacka.

och senare idag försvov jag mig till träningen. vaknade kvart i sex. träningen börjar sex. vi brukar gå fem i halv för att hinna. jag slängde på mig mina träningskläder. fick bli de korta byxorna ÄVEN fast jag kan misstas att vara en apa pga mina håriga ben. sen störta jag ner till hallen.

det är skandalöst.

Kommentarer
Postat av: carro

haha toka lilla!

Postat av: sofie

Tack hjärtat! och jag säger det igen.. du är helt jävla TOKROLIG!

2008-03-12 @ 22:19:39

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback