jessica rasar

alla ni idiotiska telefonförsäljare. vad lider ni av??!!

jag undrar..
får ni jobb fastän det att ni är DÖVA?
det verkar som att ni är det. man svarar högt och tydligt "JESSICA"! och allt man hör är en massa buller i bakgrunden. "JA HALLÅ?" säger jag med en betydligt mer irriterad ton.
då lägger ni på!

förstår ni inte när folk svarar i telefonen? om ni nu ska göra allt annat än att just tala med era kunder så kan ni väl åtminstone SÄGA det så man slipper sitta där som ett fån?

om det hade hänt EN gång hade jag inte brytt mig.. men eftersom ni ska envisas med att ringa trehundratrettionio gånger i veckan och samma sak händer varje gång så kan man ju inte annat än att gå lös på er.

och OM ni mot allt förmodan listar ut hur man öppnar munnen och får fram en hel mening så är allt ni gör: tjata tjata tjata. nej betyder NEJ. inte bara i sängkammarn.

och OM man mot ännu mer all förmodan tackar JA till något ni erbjuder.. får man då varan man beställt? ÖHNEJ. jag vet inte hur längesen det är sen jag tackade JA till en prenumeration på slitz. inte kommer den heller. och nu behöver eventuella telefonförsäljare som läser detta ringa och erbjuda mig någon larvig tidning.
för jag ska inte ha något!

är ni helt förtappade hela bunten?

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback