Ni måste: make some noice

idag har marko kört mig till mamma för att hämta kakan. hahaha. sen kollade dom på fotboll. och jag på greys anatomy. slukade en burk nutella till det också. sen åt vi kebab. ja jag vet vad ni tänker.. vad fan lider vi av. men imorgon blir det annat.. lalala.


och nu så har marko åkt hem och henke ligger och sover. han jobbar förmiddag. måste komma ihåg att göra frukost åt honom också. annars äter han ju inte. min lilla slarver. mjaaadu.

såatt, jag tänkte lägga ut några partybilder. gillar ni när jag gör det eller inte? svårt att veta för det är alltid NOLL kommentarer på just dom inläggen. jag trodde att läsare uppskattade mycket bilder men jag kanske har fel.

jag har fel i så mycket jag ju. bröl


Kommentarer
Postat av: Isa

Kliver du upp före honom på morgonen för att göra frulle åt han? Guuh så bortskämd!!! :D Vi har en frukost halvtimme på jobbet som ingår i jobbet så där behöver man inte gå hungrig :)

2008-03-06 @ 10:56:45
Postat av: jessica

Isa: man ska väl skämma bort sin kärlek? ;)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback