elektriska planer.

jag har sovit mellan fyra och kvart i nio. tog en liten middagslur på fem timmar ungefär. ändå så är jag jättetrött nu.. lika bra att sova då antar jag. dessutom försov jag mig imorse. fan att jag aldrig kan hålla käften. "jag skulle ALDRIG försova mig. det kan inte hända"

imorgon ska jag vandra på stadens gator och torg med alex. hoppas att jag inte hittar något jag vill ha. jag vill spara mina pengar och lägga dom på elektroniska leksaker istället.

lyssnat på kent idag också. längesen...herregud vilken musik. jag ska lägga in alla album i min snart nyköpta ipod! fast jag vet inte hur man får in skivorna i datorn...eh...

aja men godnatt.

Kommentarer
Postat av: carro

haha finally!

Postat av: Emelie

Kent is the shit! ;)

2008-05-15 @ 17:26:32
Postat av: jessica

Emelie: ja verkligen!

2008-05-16 @ 20:57:20
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback