du är världens bästa älskare

jag känner trycket. jag känner pressen! jag SKA lägga ut bilderna jag SKAAAA!
håller på att ta emot Carros bilder här nu.. sen är det klappat och klart!

är lite yr pga mitt kaffeintag nu också så vi får se vad som sker härnäst
lalala.
dricker ur min röda kärleksmugg. fått den av emma. ni vet min kusin.
på framsidan står det "du är världens bästa" och en massa pluttinuttiga hjärtan. sen inuti står det "älskare". om man då summerar dessa bokstäver, bildar dem tillsammans meningen "du är världens bästa älskare"

henke måste ha berättat det för henne..
han ba: du emma. jessica är världens bästa älskare. du kan ju köpa en sån mugg åt henne om du vill. istället för att JAG ska säga det åt henne. blir ju lite lustigt. bättre om du, som hennes kusin får meddela det budskapet genom en kaffemugg tycker jag.
hon ba: jamen precis. jag sticker och köper den nu! cant wait.

precis så gick det till.

Kommentarer
Postat av: ems

haha, ja det var exakt så det gick till jessica, va duktig du är som listat ut de ;D

Postat av: Elsa

hej Emma vad gör du då du är liksom inte inne på msn:(

2008-11-13 @ 14:49:37
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Den versionen av händelseförloppet känns så given!

2008-11-13 @ 16:40:12
URL: http://dontwantyoureggsandbacon.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback