häng en gubbe

vi körde hänga gubbe idag. sjukt roligt. vill ni veta vem som vann? that would be ME ! ! !

ordet jag vann på var: advent
ordet han TRODDE han skulle vinna på var: dynghög
MEN eftersom det inte existerar i svenska ordlistan så sket han i det blå skåpet.
såattsäga.

jag skrek och retades som en dåre givetvis...
jag älskar att vinna.

man kan nog kalla mig en liten gambler. för idag tog jag ett wild card när jag började tvätta på grannens tid. men även denna gång gick det min väg. förutom att en av alla två maskiner är trasiga. men suck. nu kommer det ta dubbelt så lång tid att tvätta liksom.

jag vill inte kalla mig en materialist, MEN köp gärna nyttnyttnytt till tvättstugan. eller, förresten. dont. då höjer dom väl hyran ännu mer kan jag tro.




Kommentarer
Postat av: Elsa

jaa det är roligt att köra hänga gubbe

2008-11-06 @ 20:30:31
Postat av: jessica

Elsa: ja visst är det :)

Postat av: Elsa

jag och mina kompisar brukar köra det der är bara så roligt

2008-11-08 @ 14:47:06
Postat av: Elsa

men vem var det du körde det med?

2008-11-13 @ 16:47:20

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback