Blog Awards .

det var väl själva fan att KENZA skulle vinna årets blogg? någon kanske kunde ge sig på att förklara exakt VAD som är intressant med hennes blogg? nää... tänkte väl det. visst, hon är säääkert en jättegullig tjej. men fortfarande.

jaja, nog om detta spektakel.

ikväll blir det guacamole och chilinachochips. HUR gott som heeeelst  ! ! !
fast först ska jag baka bröd/paj för vi ska åka och hälsa på Emma idag. katastrofalt att jag inte hälsat på henne innan. jag skyller på att hon alltid har så mycket annat för sig och aldrig tid för sin snabbt åldrande kusin. suck.

nu ska jag ut och gå!

Kommentarer
Postat av: ems

haha, ja skyll på mig gör det ;P

Postat av: ems

haha, jo henke glömde också, ni är dåliga båda två :P

och eran förlovningsdag är väl ändå den 23/9 samma dag som du fyller år?

2008-10-17 @ 14:27:09
URL: http://withorwithoutme.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback