fight for freedom.

snart ringer jag till bruket själv. jag sa åt mannen att ringa från jobbet. men jag ska snart sova och om han ringer när jag lagt mig är risken stor att jag sätter mitt hjärta i halsen. jag blir fruktansvärt rädd om det ringer när jag ligger i sängen.

imorgon ska jag möta Isa vid tåget kvart över två. icke att förglömma. som om jag skulle glömma liksom. alla skulle vilja besitta min minnesförmåga. 

imorgonbitti går mamma av. hon kanske vill hitt på nå i veckan? du läser ju detta så tänk över saken noggrant innan du bestämmer dig!

jahaa... bra sugen på ett skansenbesök är jag. kom på det idag. så nu är det allt jag tänker på. jag är så frenetisk. helst ska det ske i helgen. varför vänta liksom? jag vill peta på åsnor och förundras över fiskar och fika kanelbullar med min käraste. 



måste googla var det finns hajakvarium. hajar är något av det mest intressanta jag vet. havsdjur överhuvudtaget är intressant! fast... jag tycker synd om alla zoodjur. dom borde få vara ute i friheten dom stackarna.


  
foto: Norbert Wu

Kommentarer
Postat av: ems

Hajar är ju så sjukt vidriga djur så man blir ju rädd!!

Postat av: carro

haha peta på åsnor! körda!

2008-10-20 @ 11:47:21
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se/
Postat av: Elsa

jessica då varför en bild på ne haj????.

jag saknar dig jessica vi hade så roligt på din födelsedag.

jag åt pizza den 25/10det var så gott.men vi kan väl prata på msn nån dag.

men det var väldigt roligt på din födelsedag när vi tog dom där korten.

2008-10-26 @ 15:14:05

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback