hemliga klubben.

nu kände jag mig plötsligt riktigt jävla korkad. näää inte tänker jag säga varför.. man ska ju vara miss secret agent nu för tiden.. det är ju på tapeten nu liksom! eller hur carro? det är det som är i ropet? HAHAHA jag dör.

eller hur... jag googlade hur många dagar ett år har. när jag såg svaret kom jag på. detdär visste jag fan. lärde mig det på lekis. man glömmer ju så snabbt.

nu ska jag laga mat åt min man. eller. dom ska laga. jag ska iallafall hämta maten. alltid något! man får va glad för det lilla, såattsäga...

Kommentarer
Postat av: Isa

Guuh fick just lite Jessica abstinens. Vart är du? Jag vill byta några rader med dig! Höra vad som är på tapeten och vad som hända skall.. Sluta sov, MSN nu tack!

2008-10-28 @ 10:58:04
Postat av: jessica

Isa: im all yours baby!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback