ingen rättvisa.

idag har jag flanerat på stadens gator med min kära vän Isa. jag hittade det jag länge sökt.. ett par svarta stuprörsjeans utan hysteriskt låg midja. F I N A L L Y ! JÄÄJJ! plockade även på mig lite andra, ytterst nödvändiga ting!

vi käkade spicy hot. otippat? sen fikade vi också och jag visade mina framkallade kort. det är roligt med framkallade kort. för vi skrattade. mycket

har förresten glömt att berätta att jag såg EN kändis i stockholm. henke såg FYRA. ooookej???


jagochisaencoolkvällpåbluemoonbar.

Kommentarer
Postat av: Tirre

Snygga ni är! Lätt hetast på stället vill jag lova! Och vet du vad? Du gjorde precis min dag! <3

2008-10-01 @ 23:45:38
Postat av: Jessica

Tirre: menar du fullast på stället? du ser ju min blick. helt apatisk. JA vad bra. det som var meningen :)

Postat av: Isa

Tack själv söta du! Idag blir det stan och Ikea :) och vet du vart jag och Sofie tänkt äta idag? hahha Spicy hot, otippat?

2008-10-02 @ 09:54:02

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback