det går över.. allt.. går över.

hallooo.. idag sov vi till 13.5o.. lite lagomt sådär.. fan vad dagen springer iväg utan att man hinner få tag i den då. men det är lugnt. vi ska på bio ikväll. vi ska ju se patrik 1,5! den verkar rolig. torkel petersson är ju grym.



bilden är snottad från stureplan.se, men det går ju inte att länka.. det är mycket som inte fungerar nu.. är det min dator eller vad är det frågan om? jag tror jag måste störta in och hugga som en kobra på mac support när jag ska till västerås nästa gång. man blir ju fan förbannad.

då hörs vi.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Ja, jag tittar in då och då. Men nu när jag har börjat blogga igen så hänger jag nog här lite oftare :)



Hoppas allt är bra:)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback