dreaming of you

om jag bara kunde komma på vad jag drömde... den senaste tiden har jag drömt obehagliga saker och varit lättad när jag öppnat ögonen och insett att jag drömt. NU såg jag ett flygplan i huvuvdet. NEJ det var en helikopeter. och visstja! jag blev misshandlad! och lejon av tyg lärde sig att döda. elsa fyllde år och vi försökte lära henne att äta sånadär blåa godisfiskar. puh. hatar att inte komma ihåg vad jag drömde. känns som att ha missat en bra film eller något.

tirre har tydligen ljuva minnen från sin dröm hon också... lite mer erotisk än min dröm dock!


nu ska rosa väskan fram igen.


Kommentarer
Postat av: spiderchick

haha gött med goa drömmar =)

Postat av: Tirre

Tack för den!

Men JA det var en aningen sexuellt laddad dröm ;)

Fick mig ett gott skratt imorse vill jag lova!

2008-09-26 @ 11:36:10
Postat av: jessica

Tirre: jag hade velat vara där. kanske IRL ;) hahahha. fanns där nån rosa krusaskjorta inblandad?

2008-09-26 @ 11:37:13
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Tirre

Nej...attans, var fanns skjortan??? Det hade ju verkligen satt lite extra krydda på det ;) Fast det var ganska hett ändå, höhö!

2008-09-26 @ 11:46:18
Postat av: jessica

Tirre: du kan väl be honom ha den på sig nästa gång... att han aldrig lyssnar alltså!

2008-09-26 @ 11:59:35
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback