en vilsen liten jänta...

jag hoppas för guds skull att det INTE är min nya, dyra, exklusiva ansiktskräm som har gett mig finnar från helvetet ! ! !

på torsdag ska Lena visa mig hur man går runt kolarbysjön. henke släpper inte iväg mig själv säger han. det låter på honom som att jag skulle ha dåligt lokalsinne eller något. vilket påhitt. 

bara för att man går vilse i rocklundaspåren behöver man inte vara född med Västmanlands sämsta lokalsinne. och att jag gick vilse i skogen här bakom hör inte hit. men jävlar vad rädd jag var då. paddan jag såg förvandlades till en aligator och duvan som flög ovanför mig blev en vildvittra och ur träsken kravlade matelaka troll emot mig...






Kommentarer
Postat av: Isa

hahah man kan ju inte gå vilse när man följer ett spår. SÖT!

2008-10-01 @ 10:26:29
Postat av: carro

haha det gör nog faktiskt henke rätt i! jag kanske ska visa dig runt den dänne sjön? jag har ju faktiskt knallat runt där två gånger, haha. och mitt lokalsinne, det är ju verkligen att lita på :)

Postat av: Jessica

Isa: hahaha jag kunde tydligen. rädd jag var hahha!

2008-10-01 @ 21:20:22
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback