it´s aaaall about me

så. nu har jag fyllt år. jag sov visserligen när klockslaget slog in. men det är inte slut på kalas för det, nejnej. det har knappt börjat...

vi åkte till västerås och käkade spicy hot och sen gick vi på bio. såg Patrik 1,5 igen. den är för bra alltså. sen hör man små viskningar bakom sig när männen börjar kyssas
"nä. fy. jag tycker sånthär är obehagligt." "jaaa jag också! jag också!"

biljettrivaren är alltid lika uppiggande. står där med sin snörpta, rynkiga mun och rör inte en min. jag har försökt skoja med henne en gång utan resultat. dessutom fattar hon trögt. ännywajs!

carro: inget brev idag heller. det var som jag misstänkte. brevbäraren har en secret crush i dig och snottade ditt brev.

köpte förövrigt två presenter till mig själv igår. ett schampo och en router. trodde jag skulle få sitta i soffan eller ligga i sängen eller surfa varsomhelst i lägenheten, men nä. som jag sa. ALLTID är det något som ska krångla. så just nu sitter jag cirka 2 centimeter ifrån routern och DÅ fungerar det någorlunda. ahhh.. hursomhelst. jag är glad som en lärka iallafall!


Kommentarer
Postat av: carro

den där himla brevbäraren, han snor alltid mina brev!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback