skogsmullar.

jag och elsa blev sams igen och hon fick följa med oss ut i skogen och plocka svamp. jag kan ju tacka mina goda gudar att jag hade henne med mig. fan vet vilka svampar som hade hamnat i min burk annars.

"ELSA! här är väl en trattis?"
"eh. nej jessica. inte ens i närheten...suck."

nehä.. och min bror tyckte synd om mig för att jag hade hittat exakt fyra svampar, så han satte ut kottar där svampen fanns så jag fick springa omkring och låtsas att jag var värsta svampfinnaren. det är kärlek det. jag tröttnade dock rätt snabbt och ville bara fika.
så vi fikade i ett vindskydd vid sjön.
sen åkte vi hem till mamma och åt svampmackor. mums!




Kommentarer
Postat av: Isa

Är du sugen på att besöka storstan när lönen kommit? JAAAAAAAAAAA! Var inte igår vi träffades va? På torsdag bokar jag dig!

2008-09-22 @ 09:42:07
Postat av: jessica

Isa: baby vi SKA till STORstan i helgen. stötcha! och jag jobbar på torsdag dock.. om du håller liiiite i dina slantar så kan jag komma till dig efter helgen, wiiii :)

Postat av: Isa

Hmm kan bli svårt men jag får väl hålla mig, Jag vill ju gärna träffas över en shopping/fika dag :D

2008-09-22 @ 10:59:41
Postat av: jessica

Isa: DU KLARAR DET!!! ;) behärska dig kviga haha! yes jag vill också spatsera runt i staden med dig.

2008-09-22 @ 11:02:50
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback