time baby time

jag har haft ont i mitt hjärta imorse igen. jag tycker det är obehagligt. jag har inte ens ansträngt mig. måste sova mindre, äta nyttigare och träna mer tror jag.

nu ska jag tillexempel ut i skogen. och sen vid fyra ska jag ut i skogen igen, med mamma och sune. på tal om mamma och sune. jag drömde om er inatt. mamma stod vid kryddhyllan på coop med sofie och en man stod brevid och mamma betedde sig som en fjortis. hon var kind of KÄR i någonannan än sune. skulle det hända skulle jag vilja dö.

men ska sluka mitt gröna te nu och sen ut och jaga i skogen.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Tirre

Kolla upp det där lilla hjärtat då är du snäll. Det kan ju vara för att du saknar mig förstås ;)

2008-09-21 @ 13:19:36
Postat av: jessica

Tirre: jag har kollat det en gång redan. ja det lär ju vara det ;) men vi ses dock snart! abooo

Postat av: Tirre

Ja jo vi gör väl det!

2008-09-21 @ 16:12:59
Postat av: Isa

Vi hittade en massa gula fina svampar idag :D

2008-09-21 @ 20:50:35
Postat av: Anonym

Tirre: akta så du inte trillar bakåt av upphetsning för i helvete.



Isa: mm gottgottgott:)

2008-09-22 @ 14:21:59
Postat av: Tirre

Haha, nej jag ska försöka behärska mig!

Alltså gumman...JAG LÄNGTAR!!! :)

2008-09-22 @ 16:07:28
Postat av: jessica

Tirre: tur förej annars kommer jag luva dig!

2008-09-22 @ 18:20:35
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback