En prinsessa.

mina glasogon har givetvis pajjat helt. men jag ska kopa nya, snygga har i Thailandet.

nu kom Tirre ner i en rosa liten prinsessklanning. SA SOT man kan vara!

''hall kaften!'' fick jag som svar. jo men tack ska du ha. lillbitchen.

och herregud imorn ar det SongKran. men det verkar som att dom ska borja redan idag och kasta vatten och halla pa.. mjol och grejer..  well well.

nu ska vi ata. och ikvall ar det fest. guuuud jag vill bara sova. men Tirre kallar mig for pensionar, Agda 87, Doris 93 och allt sant. sa jag ska nog visa henne VEM det ar som ar en ungdom EGENTLIGEN.

dar sket hon ju i det bla skapet. hahahaha

Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag saknar dig gumman. När du kommer hem får du leta påskägg. Bra va? Älskar dig. Puss o Kram

2009-04-13 @ 12:31:51
Postat av: Tirre

Till favorit mamsen: Jag fixade ett paskagg som hon fick leta efter! Sa nu klarar hon sig tills hon kommer hem till dig igen! Lovar att jag tar val hand om henne :) Puss kram

2009-04-13 @ 15:44:55
Postat av: jessica

mamsen: haha OJ jag skuttade av gladje har pa stolen pa riktigt hahaha vilket barn jag ar. DITT barn ju :) alskar dig ocksa, puss puss!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback