Falang.

idag var det vattenkrig ja. helt dyngsur blev man. och grupp-mjolad. "falang, falang!!!" skrek dom sen kastade dom sig over en och mosade in mjol i ansiktena pa oss. det var skoj.

men nu ar det bra. sa vill jag saga. men det kan man ju inte saga. det ar nyar och dom har skitkul. men jag vill vara torr nu sager jag. men dom vill inte lyssna. igar slog jag en kille blodig med en glasflaska. han tankte halla vatten pa mig. NEJ sa jag. ser du inte att jag har gjort mig SNYGG eller? gud.

i forrgar var det pask och da fick jag leta paskagg pa hotellrummet! hihi. fick en jatte jatte fin paskpresent av paskharen!

jag har dessutom sett sa himla manga kackerlackor. tusentals. minst. dom rusar kring och peckar sig. hall er undan! jag blev tvungen att hoppa upp pa Tirres rygg en kvall.

sen sa var vi ut. igar igen. Jing fyller ar imorn sa det var fest. hon fick blommor och tarta och uppmarksamhet. perfekt.

nu ska jag skriva vykort!

puss och kram och hejda.

Kommentarer
Postat av: B. Lee

JAG VILL OCKSÅ FALANGA!

Postat av: carro

herregud vad avis jag var på er igår! det regnade nämligen när jag kom till gävle, tröttsamt värre. och så tänkte jag: nu sitter jessica och tirre i en solstol och sipprar på en drink. haha. men idag har det varit soligt och fint, inte så väldans varmt dock men huvudsaken att solen var framme :) vilket datum är det ni kommer hem? hälsa tirrepirre så mycket! PUSS jänta mi

2009-04-14 @ 18:48:15
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se/
Postat av: Tirre

Horredu Carro din lilla sill, ta och kom hit vet ja! Sa ska du fa dig en smarrig drink. Vi kan bygga ett sandslott ocksa!!! ;)

2009-04-14 @ 20:13:03
Postat av: nathalie

hoppas du har kul! jag avuuuundas dig!!

2009-04-15 @ 12:39:44
URL: http://nattow.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-15 @ 12:43:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback