Framme i Thailand!

hej.

nu har vi landat och flygresan gick bra. jag grinade inte. daremot holl jag pa att skammas ihjal nar stewarden klev fram till mig med bestamda steg och sa ''Jessica Andersson?'' med en barsk baston. ''jaa'' pep jag fram. herregud. hursom. det var visst uppvaktning bestalld ;) champagne och choklad! wee gottgottgott!

nar vi kom fram till vart fina hotell i Bangkok la vi oss och sov. otippat. jag vaknade en gang. gick upp. kollade ut. solsken? snark. la mig igen. vaknade igen. horde blixtar och dunder och smatter pa rutan! yes! jag satte mig pa en stol framfor fonstret och beskadade. filmade aven lite. fascinerande!

och nu befinner vi oss inte helt ovantat pa MBK. fotarna varker. men det ar inte farligt. mina skor ar faktiskt nya och inget skavsar har jag fatt. kan du tanka dig mamma? i love it.

nu ska vi ta en rosa taxi hem och Tirre ska bada i lugn och ro. det ville jag med gora igar.. menee.. jag trodde jag hade ett djur i musen. Tirre fick kolla noga noga flera ganger. jag var saker pa att det var ett DJUR! nej tydligen inte. hon vet sa mycket min lilla unge.

vi hors sen mina kara. pusspuss.


Kommentarer
Postat av: henke

djur i musen?

2009-04-08 @ 13:56:53
Postat av: Anonym

i thailand?! kom p hälsa på vettja=) är bara en timmes flyg ifrån juh hehe. och jo...åska är dte gott om nu=) kram

Postat av: Mamsen

Skönt att ni är framme. Djur i musen???

Skor utan skavsår? måste vara ett påskskämt.

Ha det jätteskönt nu. Glad påsk på er båda. Love you. PUSS O KRAM.

2009-04-09 @ 17:37:20
Postat av: jessica

Mamsen: Jag berattar sen. herregud som jag lipade dar inne i badkaret. ett djur i mitt kon liksom. guuud. Glad Pask pa dig ocksa alskade lilla mamma. jag saknar dig, Tirre halsar! Love you. Puss. Ps. Tirre saknar faktiskt ocksa dig sager hon.. PUSS

2009-04-09 @ 18:39:11
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Storaste Mostran

Jag gör vågen för dig och dina skavsårslösa, säkert obeskrivligt lyckliga, fötter!! Grattis! MEN jag blir samtidigt lite orolig...musdjur, har jag aldrig hört talas om, husdjur är väl annars vanligt där...undrar om mostran måste komma dit och hjälpa te litä! ;) Ha det bäst och hälsa Tirre! Pöss på er!

2009-04-11 @ 17:08:17

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback