Gone away...

jag är så trött så jag har ont i huvudet. men jag måste tvätta klart allting och vänta på att henke kommer hem innan jag får slockna för idag.

kul att jag inte kan skriva normalt för jag skar mig rätt över pekfingret innan idag. har ju inte lagat mat på två veckor så jag tyckte att jag kunde kolla åt ett annat håll samtidigt som jag köttade över kycklingen. nu blev alltså mitt finger köttat istället. himla tur att henke var hemma och kunde trösta mig. annars hade jag nog förblött.

rebecca var här innan också och hälsade på och fick en liten pressy! och sen kom mamma och emil också och välkomnade mig hem. 

nu ska jag se på grannfejden. det är sjuka människor. finns det såna där tokar därute liksom. man blir ju chockad. det må jag säga. ack ack ack.

Kommentarer
Postat av: sara

hallå din lilla sparv... hörde att du lurade Tirre big time där nere hahaha. Förresetn har jag lovat henne en sak idag.... mohahhaa kram kram

Postat av: jessica

sara: man måste ta sina chanser liksom ;) har du det minsann? intressant ;)

2009-04-23 @ 22:05:48
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback