healthy thoughts

Ligger och trynar i soffan. Sjukt varmt ute. Jag föredrar skuggan. Håhåjaja.

Nu är Berecca på väg hit.. Iskaffe ska vi sörpla. Och njuta av varandras sällskap. Möhö

I natt kunde jag dock inte sova. Min bror skulle tydligen vara på en fest. Och på festen var där en massa huliganer. (nej det är inte inbillning!) så jag var ju tvungen att sova räv (ett uttryck jag lärt mig hantera på äldre dar) hela jävla natten. Dessutom drack dom sprit. (ja han fyller snart 20) (VA???? TJUGO?? Aldrig i livet.) (nej puh. nitton var det ju..) Och den andre brodern var nere i källaren. Lagom betryggande avstånd. Även om jag hellre tyckte att han skulle ha klämt ner sig mellan mig och Henke..

Jag önskar att jag kunde införa fest-förbud för mina syskon.
Jag önskar att dom verkligen BARA ville vara hemma. Inne i huset. (Dom ska alltså bo hemma hela livet, ja)
Inte träffa andra människor. Människor är farliga.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback