Smärtsamt när jag går.

Har varit hos mamma hela dagen. Där trivs man som bäst. Dessutom bröt jag mitt "godislöfte" (varade i ett dygn). Men det var ju faktiskt inte mitt fel att Toffe viftade med kinderägg mitt framför näsan på mig.

Nu kollar vi på Zorro. Rätt bra. Nog för att jag missat 70% av filmen.. Men jag klarar nog av att göra en bedömning ändå. Den är ju spännande och så.

OCH min träningsvärk är fenomenal. "Ska jag hjälpa tant?" undrade mamma. För jag ser ju ut som en gravid 97-åring när jag vaggar fram. Tossigt.



Kommentarer
Postat av: Becca

HAHAHA... är det så pass alltså?! hahaha:)



På riktigt ... ska vi köra ett godislöfte eller? typ till vår födelsedag eller nått!

Postat av: jessica

Becca: JA alltså jag vaggar fram och ojar och pustar haha! godislöfte? nää pallante! haha

2009-08-14 @ 11:14:37
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Louise

hallå kusin vitamin, ! ;) jag hoppas att ni ska med när yasin fyller 30 ? :)

OCH jag har en ny blogg, ;) <3

2009-08-15 @ 16:26:56
URL: http://ohjaahh.devote.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback