You dont say?

Jag har varit hos Svärmor hela dagen. Vi har ätit lunch, rensat blåbär, lagat mat, ätit mat och hunnit pladdra om det mesta. Mysigt har det varit.

Men nu är jag hemma igen. Jag dök in i garderoben för att hitta något att ha på mig på lördag. MEN. Jag har inget. På riktigt. Det får väl bli något jag redan haft ungefär 78 gånger.
Men vem bryr sig? Det är ju sällskapet som är det viktiga. Och efter tre drinkar skulle man väl känna sig snygg i en svart sopsäck. Kanske? Har aldrig provat. Borde jag?

Helst skulle jag vilja ha en NY klänning och NYA skor.
Men. Man tager vad man haver!

 
Blå klänning - Favorit i repris?

Kommentarer
Postat av: Sara

Första bilden är du lik Ebba i Ebba & didrik hahahaha :)

Postat av: jessica

Sara: eh.. har du luktat på glöggen du eller? Hahaha

2009-08-20 @ 21:34:01
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Tirre

Du är snyggast i världen baby! <3

2009-08-20 @ 21:44:59
Postat av: Isa

NEEEEJ! Den lila ihop med svarta stuprör! Varför får jag ALDRIG min önskan igenom? Lissna på mi nu! Du vet den dära Syrén lila tunika/topp, whatever.. Den ska du ha!

2009-08-20 @ 23:35:10
Postat av: Isa

ellä den du har på din profilbild..

2009-08-20 @ 23:37:01
Postat av: Isa

hahahah spam spam spam, förresten är det inte den lila du har på dig på din header?? Då vet du vilken jag menar :D

2009-08-20 @ 23:39:28
Postat av: jessica

Tirre: du kan!



Isa: nää jag viiiill inte ha det tältet på mig just nu.. har redan packat ner den lille blå hiihih ;)

2009-08-21 @ 00:14:00
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo det är sant & nä jag har inte sniffat på glöggen ;) Mohahahaha

2009-08-21 @ 07:18:10
URL: http://whatsupwithitvanillaface.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback