Melodifestivalen i Leksand

igår var vi i Leksand. för att vi skulle på Melodifestivalen!
jag tänkte visa lite? (jävligt många bilder) därifrån.. eller jag börjar lite lugnt.. tog visst en himla massa bilder. och filmade gjorde vi också. men youtube ligger nere just nu så filmer blir sen.


1. jag in the car. 
2. barn i en soffa. Emil må se tuff ut här men ni ska veta att han låg i syrrans knä och gosade innan henke plockade fram kameran. så. ville bara klargöra det. att han myste med mig alltså.
  

1. vårt långbord inne på Bosporen. tack för mat och dryck Father!
2. jag och Emma med svingoda efterrätter! vi hade dessutom den bästa servitrisen. hon blandade sjukt goda drinkar, erbjöd sig att ta kort på oss och var allmänt glad och trevlig! som det ska vara.
 

1. EN KÄNDIS!!! EN KÄNDIS!!! närå. men Bert Karlsson är ju kung.
2. något såntdär ska jag ha när jag gifter mig. minst! rätt dålig låt för övrigt.
 

1. Toffe, Sara och Rebecca.
2. Emma och jag. 
 

mys i logen.
 

1. mina absoluta favoriter!!! bättre än självaste Måns!
2. be-svikelse! jag hatar lugna trista låtar. kom igen.
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

jag skulle ha följt med men det är den där nya programm ledaren hon kan skrika sönder mina öron

2009-02-22 @ 16:49:22
Postat av: Sandra Tjulin

Kolla in dagens låt! http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/right-here-right-now.html#comment

2009-02-22 @ 17:16:04
Postat av: Anonym

Jag hatar BWO. Huuua! Men måste säga att denna omgång inte var lika bra som förra veckans. Men EMD och Molly gick ju till Globen och det va väl bra.

2009-02-22 @ 18:07:39
Postat av: Tirre

Så fina ni är!

Myyyyyyys!!!!

2009-02-22 @ 23:22:53
Postat av: jessica

Elsa: Petra är bra :)

anonym (Isa i guess..) : EMD "väl bra" ?? dom var ju bäst bäst bäst!!!

Tirre: mm det var mys!

2009-02-23 @ 00:34:14
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback