gurgla.

mycket morötter blir det ju... eftersom Tirre påstår att det är morötter som gjort henne brunare nu än hon var när vi kom hem från Thailand så får jag väl tro på det då. för hon har ju absolut inte solariesolat. nej. bara knaprat morötter. 

frågnt mi nå hur kallt det är ute men det blev brainfreeze när jag besökte balkongen.
och dom spolar planen här uppe nu igen..

och nu SKA vi åka skridskor. jag tänkte på dethär med skridskor.
skrid skor (man skrider i skorna) men det gör man inte. eller.. inte jag iallafall. jag staplar fram.

men SKID SKOR, det låter ju mer rimligt..

nu är ju en skidsko även en pjäxa. men jag bara tänkte.



can´t help but think this is a gorgeous man.
and he can iceskate to!

Kommentarer
Postat av: carro

alltid denna foppa haha

Postat av: Tirre

Morötter är bra grejer!

2009-01-17 @ 15:14:02
Postat av: jessica

Tirre: nyttiga iallafall

2009-01-19 @ 12:56:27
URL: http://jejejessica.blogg.se.

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback