heeerregud

Tirre ska köpa glasögon.. fast hon inte ens har något synfel.. snacka om att köpa för syns skull.. ahh..

gud vad arg jag var på kycklingkorven innan. dom var frysta och satt ihop. jag försökte bända isär dom. tog i för kung och fosterland. slog korvpaketet i diskbänken. gick ett steg längre och tog fram köksyxan. men nej. dom satt fortfarande ihop. jag kutta och skar och hade mig och tillsist så gick kniven AV inne i KORVEN!

men hjälp.

hoppas ingen av oss sväljer en sylvass metallbit senare idag...

och en pinsam sak:
jag sa till korvarna - "men ska ni sitta ihop länge till som ett gäng bögar???"

barnsligt. jag ångrar mig. detta är min bikt och nu sitter jag i skamvrån.

Kommentarer
Postat av: Tirre

Ska jag inte alls. Jag ser ju inte lika bra som jag gjorde i mina ungdomens dagar.

Sen kan man säkert lura någon till att tro att man är lite smart när man har dom på sig ;)

2009-01-27 @ 16:45:18
Postat av: Josefine

jag förstår henne, glasögon är ju supersnyggt!

Postat av: jessica

Tirre: men du är fortfarande en ungdom. på dig låter det som du nyss varit på kafferep med dina jämngamla väninnor Agda, 76 och Moud, 79.

2009-01-27 @ 18:43:23
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: carro

haha jag såg skorna du skicka på msn, tjuuuusi!

2009-01-27 @ 19:49:03
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se/
Postat av: nathalie

hahahaha! youre back :D

2009-01-27 @ 22:12:13
URL: http://nattow.blogg.se/
Postat av: Tirre

Fick höra denna kommentaren idag:

"Jamen Tirre du fyller ju faktiskt snart 40"



Var i helvete tog dom åren vägen undrar jag...

2009-01-27 @ 22:58:03

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback