Detaljerat skitsnack.

Idag har vi hunnit med mycket. Känns det som.

Först åkte vi till Ludvikas badhus med min lillasyster, min lillabruur + kvinnligt bihang i form av Sara och Tom. Vi åkte rutchkana och lattjade. Sen åt vi lunch på donken. Sen åkte vi till bärkebygdens hembygdsgård och fikade med bärkeborna och efter det åkte vi hem till Tompa och Julle och kollade på en bra film med Clint Eastwood.

Jag känner att jag är väldigt specifik och detaljerad här men hey!
I can do whatever i liiiike

Nu rullar Death Sentence med Kevin Bacon i dvdn.
Det är en fruktansvärt bra film och KB är en fruktansvärt bra skådis

In case you did´nt know.

Byebye baby.



Kommentarer
Postat av: isa

Åh gran torino var bra bra bra. MEN Twilight! Herremingudskapare vilken underbart bra film, den bästaste på länge. Har du inte sett den SE DEN! Snart kommer tvåan också :) Jag kan nog se den filmen om och om igen.

2009-07-29 @ 11:26:14
Postat av: jessica

Isa: ooohja i love it ! ! ! väntar och väntar och VÄNTAR på tvåan!

Postat av: Isa

mee too. Ska vi kanske ta en bio dejt då när den kommer? mysit!

2009-07-30 @ 17:51:21
Postat av: Carro

vi såg filmen du rekomenadera, mycke bra mycke bra :)

2009-07-30 @ 18:05:21
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback