Eeeeenjoy!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att komma hem till våran NYSTÄDADE lägenhet.
Nämn något som gjorde dig mindre glad igår: Tvestjärten på badrumsväggen! 
Det sista du sa högt: Minns inte. Mumlar så mycket för mig själv. 
Det senaste någon sa till dig: Det var Emma och hon sa "Okej, Puss puss, hejdå!" 
Vad var det senaste du åt: Fullkornsris och tonfiskröra. 
Vad var det senaste du köpte: Diverse ätbara saker och en ELLE-tidning. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut. Det finns livs levande bevis på den saken. 
Drömmer du mardrömmar: Det händer. I dont like it. 
Vad ska du göra härnäst: Poppa popcorn och slå på Ps. I Love You 
Humör just nu: Bra humör. Pirrigt i magen. Jag är glad. 
Favoritgodis: Lakrits och choklad. 
Kläder just nu: Min rutiga pjamas! 
Sommarplaner: Sommarstugan är avklarad. Snart blir det en långweekend i Stockholm och sen får vi se vad som bjuds... 
Vad är viktigast för dig: Att mina nära och kära mår bra. 
Vad längtar du mest efter just nu Oj. Justnu längtar jag faktiskt mycket efter många. Eller nej, inte många. Men några få iallafall. Fast det beror iof på vad som menas med "många". Jaja.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback