En kväll på slottet.

Igår räjsade jag till Familjen Fredriksson!

Sune grillade! Och mamma hade satt fyra smultron på ett strå. Dom fick jaaag :)
Generositet är ledordet för en förälder. 
Sen avnjöt vi maten på altanen i kvällsolen. Ja det är ju strålande. Sen slaffsade vi i oss kladdkaka, jordgubbar och grädde. Fabulöööös!

  

Mamma är ju för vacker alltså. Hon står bara där och är så underbar och söt.

 

Sune svängde ihop sin fantastiska drink: Kung Sune!
Sofie sörplar i sig. Som ni kan se ;)

 

Sen så kastade vi pil OCH jag kan ju berätta att jag INTE förlorade. Nej. Jag kom tvåa! Shalallaa!

Kommentarer
Postat av: Isa

Otroligt tjusig klänning Eva!

2009-07-19 @ 17:58:36
Postat av: jessica

Isa: ja visst haaaaaaaaaar hon? :D


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback