Huvudsaken.

Sitter och kollar på något fattigt program och stör mig som vanligt.

Exempel på störande moment:
En vuxen kvinna som använder ordet LIKE en gång i sekunden.
"He was LIKE asking for you"
Vänta här.. antingen så frågar man väl efter någon eller så gör man INTE det?

Like Like Like Like Like Like Like
I R R I T E R A N D E ! ! !

En rik,häftig karl ska göra PR för sin nya, häftiga dryck. Han vill (givetvis) ha snygga tjejer som ansiktet utåt för denna dryck. Kraven han har på tjejerna är att dom ska vara: Smarta och ordentliga. Inga tatueringar eller piercingar. För man kan ju inte ha en piercing OCH vara ordentlig. Nej nej.

Så han väljer ett par tjejer, som han påstår ha höga medelbetyg, inga piercingar eller tatueringar. Han betonar att DET är ju det viktigaste. Sen att dom är blonda, pinnsmala och storbystade hör ju inte hit.. Det bara RÅKAR vara så.

Och om jag får säga mitt (vilket jag får) så verkar dom inte precis imponerande smarta heller.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback