en morgon på slottet.

henke bad mig hämta hans mobil innan. jag hade slängt ett öga på den lite tidigare och tänkt "åh jag vill kolla. känner på mig att där är ett missat samtal" men jag kollade givetvis inte. man snokar liksom inte i andras telefoner. 

hursom. jag gav den till honom och berättade först för honom hur duktig jag var som motstått frestelsen att öppna mobilluckan och sedan sa jag att "jag tror att du har ett missat samtal, har du det? har du det? har du det?" JAAAA det hade han! man im good ! ! ! jag skrek ut min begåvning. han tycktes inget märka. jag ropade och tjoade lite till. allt han sa var "kan du hämta hemtelefonen?"

då fick jag nog. "MEN SÄG HUR COOL JAG ÄR DÅ!!???" "jaa du är jättecool" 

jag känner nu hur både min värdighet och my coolness har nått nya höjder.



Kommentarer
Postat av: spiderchick

jag har ju strl 36 men köper alltid 37 för jag hatar min dvärgfötter =)

Postat av: Lisa

sugen på en ny bloggdesign? kolla in min blogg, där pågår det en tävling!

2009-03-08 @ 12:56:48
URL: http://wlisa.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback