feghögar.

jag är trött. och jag tycker det är skönt. klockan är inte så mycket men ändå är jag trött. och jag blir så glad. för jag ska vara uppe i minst en timme till och då kan man ju tycka att jag skulle vara SKIIIT-trött när jag lägger mig för att sova.

men nej då. så fort jag lagt mig ner börjar det knarra i tvn och i golvet. jag blir rädd som en kanin, blodet pumpar, hjärtat slår så högt att grannarna vaknar och jag blir superpigg! sen ligger jag där som ett ufo och tänker på spöken i två timmar innan jag halvsomnar yttepytte lite. sen blir jag så irriterad för spökena retas ju. det knarras inte när henke är med mig. nej då, då är dom så tysta så. dom fegisarna. gå på en som en ensam. jävla muppar.

tycker verkligen att det är störigt att mina bröder går i skolan så att dom inte kan komma hit och hålla mig i handen hela natten. men det är ju så typiskt dom. tänker bara på sig själva.

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja vet:) visst ärom fräscha!hahqa.. och det där ska tydligen va nå skit man har inuti sig,slaggprodukter,gifter och jävulskap:)

Postat av: jessica

Becca: men hur kommer det ner i fotarna? om man sätter plåstren på en skyltdocka och hoppar runt lite kanske det kommer gegga ändå.. /cyniska jess. men hoppas dom funkar:)

2009-03-19 @ 14:31:09
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback