Moment of truth

TUR att jag redan sett kvällens Beck-film, för ikväll börjar nämligen Sanningens Ögonblick. jag älskar det programmet. men dock tycker jag att dom borde byta ut programledaren. han är alldeles för mesig för min smak. han ska ju pusha dom till att fortsätta och fortsätta och fortsätta. push push push

såhär låter han liksom:
"OM du fortsätter, så får du tänka på att det kommer komma MYCKET intima frågor och du kommer SKÄMMA UT dig inför HELA svenska folket. du kommer bli hatad. folk kommer spotta på dig när du går förbi. din mamma kommer inte längre att älska dig. så, nu frågar jag igen, vill du fortsätta? inte det. okej. jättebra. tack så mycket. det var det jag hoppades på."

mm men det BORDE låta såhär:
"kom igen nu då! fortsätt! svenska folket sitter där hemma och dom räknar iskallt med dig. försök iallafall. du är väl ingen liten mus? eller är du en liten fegis? tänk på PENGARNA! tänk pengar. pengar. pengar är makt. vill du fortsätta? JA jag tänkte väl det. tur för dig."


typ.

skärpning, Pontus! (bild från aftonbladet)


Kommentarer
Postat av: sara

Ja vad gör man inte för pengarna mohahahahah ;)

Postat av: jessica

sara: folk gör nästan vad som helst verkar det som ju.

2009-03-15 @ 20:16:00
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: becca

DU skulle vara proglamledare för det programmet.. det hör ju jag det:D

2009-03-15 @ 20:35:55
Postat av: jessica

becca: jaaamen man blir väl för trött ;) DU fick du mitt sms ällä? vem ignorerar liksom? haha

2009-03-15 @ 20:39:01
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Isa

Men det började ju redan förra veckan hörru!

2009-03-16 @ 10:39:35
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Känner också det, du som programledare, kör på! ;D

2009-03-16 @ 12:16:45
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: jessica

Isa: jo jag såg det. fattar DOCK inte hur jag kan ha missat det. men skitsamma.

2009-03-16 @ 12:31:44
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback