typisk.

igår när jag tvättade så lånade jag henkes nycklar, eftersom "någon" slarvat bort mina .. men sen så drog henke till jobbet och tog ju sina nycklar med sig såklart. kändes SÅDÄR kul att ha våra kläder helt OBEVAKADE nere i tvättstugan. man vet ju aldrig. såattsäga. men dom var hela och rena (wihi) när jag kom ner imorse.

nu får jag verkligen hinka i mig mitt kaffe om jag ska hinna till nio. guuud jag hatar att stressa.

ps. om ni undrar vem "någon" är, så är det väl jag då. herregud.

Kommentarer
Postat av: sofie

det blir nog så att vi kommer :D men jag slutar halv sju så åker direkt efter jobbet up till stugan och fixar mig, sen kommer vi :D

Postat av: becca

okej.Blir nog bra:)

2009-03-25 @ 16:02:55
URL: http://reberecca.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback