Brynt di Britta. Svinet har fått!

Alltså jag kan bli så irriterad på folk ibland. Och jag vill gärna berätta det för dom också. Vad det är dom gör som irriterar mig. Det är väl det som gör att jag inte är "underbar och älskad av alla". Buhu. Och just nu har jag inte mindre än TRE störande moment in my mind. Jag vet. Onödigt att lägga ner tid på sånt va. Men klockan är hundra så jag har inte så mycket annat att göra.

En av dessa personer vill jag klösa i ansiktet. Hårt och mycket.
Den andra vill jag be att SLUTA GNÄLLA SÅ JÄVLIGT ! ! !
Och den tredje skulle kunna skaffa sig en verklighetsuppfattning.

Behöver jag ens nämna att det är tre kvinnor jag talar om...
Nej tänkte väl det.

Må Gud vara med Er.

Kommentarer
Postat av: Becca

men duuuue... jag messade ju faktiskt..och väntade på svar.. ville liksom inte ringa och väcka dig.. OM du sov och inte var sugen på att följa med... inte behöver du väl reta upp dig så va? vaa? Haaaar ju sagt förlååt! Schyrra ra!? Vänner va?! kom igeeen! Va inte sån! Hur kan jag gottgöra dig?Ska ja bak en kak?!

Postat av: sara

Du är inte krösamaja utan klösamaja hahaha ;D

2009-05-12 @ 18:55:26
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad önskas då madame? choklad månne? ;P

2009-05-12 @ 19:06:58

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback