Frågehögen.

Måste fråga Olle-Olle säga ord som "knulla" och andra K-ord? Det låter så vulgärt på något vis.
Och måste Fille låta som att han pratar i sömnen? 

Jag lovade mig själv att duscha direkt efter greys anatomy. Ändå sitter jag här nu... Det programmet som jag för övrigt missat typ 100 avsnitt av. SÅ för er mer inbitna tittare har jag ett par frågor:

1. Vem är Callie ihop med och var tog den andra tjejen som flörtade med henne vägen? Merediths kompis var det också.

2. Vad bråkar Mark och Derek om?

3.  Är Lexie och Mark ihop? Hur skedde detta?

4. Inga fler frågor.

Tacksam för svar.

Kommentarer
Postat av: Tirre

1. Ja hon är ju ihop med dendär blonda snärtan. Den andra tjejen drog, oklart varför. Kan varit en annan puma som lockade.



2. De bråkar om vem som är bäst läkare, eller vem som är bäst i sängen eller har längst rötter på sin rosenbuske. Ja vem fan vet liksom!?



3. Ihop och ihop, de testar sig väl fram. Hon visade hugget sen var det inte mycket mer med det. Ja hon knäckte hans lilla pillesnopp också. Men hon är ju läkarkandidat så hon är ju inte fulllärd, kan ju vara därför.



4. Inga fler svar!



Bör ju tilläggas att jag kanske inte har 100-koll. Man har ju varit iväg en del på semester och så. Lätt att sånt som tv blir lidande då. (Ja inte för dig dock. Du har ju lätt två program du kan utantill nu ;)



Ja det var nog allt!



Jo en sak till...

Ha en bra dag på jobbet baby! :D

2009-05-13 @ 22:58:50
Postat av: jessica

Tirre: TACK baby. åh jäääävla tv-tryckare alltså ;) du gör ju inget annat! haha! på söndag är det dock dags för STYLISTA!!! hell yeah! :D

Tack detsamma. Spotta inte på golvet! Puss

Postat av: Louise

Jag har oxo missat en massa avsnitt, säkert 2 säsonger! Men jag vägrar att titta nu för att jag missat så mycket, jag vill se allt i följd så jag hoppas på att få låna boxarna av nån snäll person som har dom. =)

2009-05-14 @ 11:05:15
URL: http://mamadiary.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback