GRANNJÄVEL!

Jag blir SÅ trött på grannar som inte har något liv. När jag tar tvättid "signar" jag med mitt förnamn. Men det är tydligen INTE tillåtet. Man ska skämmas så pass mycket över sitt förnamn i dessa trakter att man MÅSTE skriva sitt efternamn, annars kanske någon annan blir avundsjuk. Så någon, som förmodligen har jättemycket andra viktiga saker för sig och som säkert lever ett glatt och njutbart liv, var ändå GULLIG nog att ta sig tid att skriva ett litet meddelande till mig.

Det löd:
SKRIV DITT EFTERNAMN!

Öhh jaha? Jag blir så förbannad. Ja det blir jag faktiskt. Jag står där nere i källaren, med blyertspennan i handen och frustar och funderar på vem FAN det är som tar sig ton?
För att jag vill skriva mitt FÖRNAMN? Dra åt helvete tänker jag! Dra du åt helvete. Ditt stinkande lilla as. Ja jag blir så jävla trött. 

Sen lugnar jag ner mig aningen. Och tänker att ja... Jag kanske har PMS ändå.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag dog just av skratt!hahahaha

men vännen,kan det vara så att dom vill ha e-namn eftersom det inte står f-namn på dörren?bara en tanke som slog mig liksom:P

Postat av: jessica

Becca: skratta gärna, men dö helst inte ;)

2009-05-05 @ 07:23:35
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Tirre

Hahahahahahahaha, fan vad söt du är!

Ang detdär med PMS...jag hade kanske inte helt fel ändå ;)

2009-05-05 @ 09:51:02
Postat av: B

hahahaha. det känns så typiskt dig. du blev säkert lätt röd i ansiktet med.

kan du inte skriva Britney Spears nästa gång?

2009-05-05 @ 17:51:08
URL: http://bertoyoulee.blogspot.com
Postat av: jessica

Tirre: eller så är jag bara vardags-morrig ;)

2009-05-05 @ 23:06:06
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback