Overtime.

Vad jag verkligen måste komma ihåg IMORGON är:
Det JÄVLA dammsugarhelvetet!
Hämta ut mina tågbiljetter.

Bra där.

Idag blev det övertid och direkt efter worket åkte vi på fotboll. Skitmatch. Våran målvakt var... inte bra helt enkelt. Och halva laget består numera av Fagersta-bor. Tydligen. Men min bror blev iallafall "framröstad" till lagkapten häromdagen. Alla utom en, eller om det var två ville ha honom som kapten. Jag ska ta reda på vilka dom där två är... Det kan ni ju skriva upp!

Hann inte äta mat efter jobbet heller. Tog en värktablett istället. Och kiosken hade inte ens korv!

"Men! Vad har ni då? Ingenting eller???"
"Ja lite godis.."
"Jaha? Från 70-talet?" Blir så trött på mig själv när jag är så där bitter...

Nu ska jag duscha. Det var ju minusgrader utomhus!

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback