Samtala med Gud.

Men guuulu vad det åskar ute nu då. Värsta smällen. Konstigt väder är det också. 

Ösregn. Solsken. Mega-blåsigt. Ösregn och sol. Gassande sol. Åska. Ösregn. Strålande sol. Åska. Och nu, regn. Igen! ÖSregn.

Jomen det är ju normalt.

Dessutom blev jag tvungen att lämna cykeln vid mamma för motvinden var inte nådig. Höll på att meja ner varenda jävel som hade MEDVIND för jag blev så förbannad. Och så gör jag som alltid när det blåser åt FEL håll.

Kollar upp mot himlen, mot Gud, skakar på huvudet, fnyser och tänker:
"Snälla du. Tror du jag bryr mig? BLÅS PÅ DU BARA ! ! !"

Han bryr sig inte precis.

Update: Nu - Hagel!


Update igen: Nyss åska, blixtrar och hagel. Nu sol. Och PRECIS nu hör jag regn.

Ps. Jag vet inte hur länge jag tänker hålla på och uppdatera er om vårat väder...

Kommentarer
Postat av: Carro

samma tok-väder här med! men sol imorn iaf, det hoppas jag på med tanke på att jag ska jobba :) härli!

Postat av: Anonym

allti dtervligt att höra att ni i sevrige också har knasväder=)

2009-05-31 @ 10:50:54
URL: http://leeilas.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback