Good Girl <3

Man skulle vilja jubla en kvart åt SJ. Vi satt snällt i telfonkö i FEMTIOFYRA minuter för att sedan bli "kopplade" ut i världsrymden. Men tjena jubelidiot. Jaja. Allt löser sig. Var väl någon stackare som gjorde ett misstag. Sånt som händer. Inget att hänga läpp över.

Var hemma hos Angelica och Molly innan och fikade på äppelpaj. Den är så god. Jag tog tre rediga portioner och efter att jag busat rundor med MollyMus så kom illamåendet. Jag som tillochmed ställde undan min tallrik för att jag INTE skulle ha mer.. Gick ju bra. Haha

Tirre sitter och gör sin läxa nu. Hon är så duktig. Min älskade tjej.
Snart dags att burra ner sig i sängen.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lilla gumman, ingen tvingade dig att äta så mycket paj. ;) Tur att du till slut fick tag på en biljett hem, men jag tycker det är ett hisklig tidigt tåg du ska med! :(

2010-02-04 @ 21:00:54
Postat av: jessica

Angelica: öh ingen tvingade mig?? så du menar att när du tryckte ner mitt huvud i bordet och skrek "NU JÄVLAR I DET TAR DU EN BIT TILL, MINST!!!" inte räknas som tvång? nänä, säger du det så ;) ja visst är det osinnligt tidigt? jäkla sj :(

2010-02-04 @ 22:04:05
Postat av: Angelica

Nej det räknas inte som tvång i Skåne. Menar du att det gör det i Norrland? ;)

2010-02-06 @ 22:30:10
Postat av: jessica

Angelica: jag vet inte.. ska höra med renodlaren här till höger om mig. återkommer med svar sedan via brevduvan;)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback