Happy Cat

Ha ha ha ha. Fick nyss en sån himla lustig tanke. En liten idé liksom. Men det var en ond idé. Och jag är faktiskt ingen ond människa. Jag är för lycklig för att orka vara ond.

Det är en lång väg mellan tanke och handling.

Har stekt pannkakor till mina små liv idag. Pannkakor gjorda på fullkornsmjöl med vetekli och rivna morötter i. Dom gillart. Magsjuka Moster har petat i sig ett salt kex iallafall. 


Nu ska jag hem och fixa dipp. Ikväll blir det filmmys, chirre, dirre och godiiiis.
Varför skriver jag ens att jag ska fixa dipp? Som att det vore värsta projektet.


Well.
Nu ska jag kanske läsa en blogg eller två.
Har minimaliserat mitt blogg-läseri något fruktansvärt. 
Är nere i fyra bloggar cirkuspirkus. Om ens det.

Känns kanske inte som att man missar något dö-viktigt...

Herrå!

Kommentarer
Postat av: becca

Ledig fredag-sön:D (bortsett från boxen som börjar 5 på söndagkväll då... )

Postat av: Becca

Hemmamat och hemmavin blir mysigt, tillsammans med nån trevlig rulle,diverse snask och dig så kan det ju knappast bli bättre :)

2010-02-08 @ 22:22:25
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: Tirre

Underbart att läsa att du är lycklig! Det ska du alltid vara!!!

2010-02-08 @ 23:28:59

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback