Hooooohoooo!

Nämen tjaaaaa! Det var inte igår. Näfan. Jofan. Sen då? Annars då? Jo det rullar väl på.

Ungefär.

För att ge er en snabb quick hastig uppdatering så är jag fortfarande i Skåne. Jag jobbar. Jag sliter. Jag svettas. Men jag är iallafall bästis med chefen så vem bryr sig? ;)

Nu ska vi damma i oss några smörgåsar sen kanske det blir vin. Det är inga nådiga mängder vi häller i oss vareviga kväll. Oj oj oj. Ack ack ack. Håhåjaja. Näääääääääääääääääääänttttt. Jag skojade. Kyl mamma. Kyl.

Haahaha alltså jag vet. Detta blir jääävligt internt men det får ni ta.
Väldigt stimmigt också. Förvirrande liksom. Men det är sån jag är just nu. Vet knappt var man hittar mjölken någonstans längre. Letade i skafferiet innan...

Tänkte åka hem i smyg och överraska mannen min. Tänkte att jag skulle sitta naken och gränsla en stol, med en flaska rödvin i näven när han kom hem.. Meeeen han skulle ju inte ens sova hemma. På hela veckan. Typ. Så gick det med den överraskningen liksom. Den gick i stöpet som man ju säger.

Nu viftar Tirre på stjärten, så det är dags att sätta sig till bords.
Tack för uppmärksamheten ni ger mig. Som jag så tappert suktar efter.





 


Kommentarer
Postat av: mamsen

Du din lilla satunge! Puss

2010-01-29 @ 21:44:06
Postat av: jessica

mamsen: vadåååååååå? ;)

2010-01-31 @ 15:01:51

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback