Slutet på en dröm.

Här sitter jag och sörplar på lite kaffe ja. Plötsligt kommer min lillebrur in och vi börjar prata lite om promenaden jag skulle tagit imorse, den blev inte av såklart... jag blir lite småhånad av Emil ochsåvidare..


"INGET skulle få mig att gå ut och gå utan en hund!" - Lillebror E

"JAAAA JAAAG VEEET, eller huuuuur, visst äääär det så!?!??" - Jag,
ÖVERLYRISK att någon delar min uppfattning, jag är så lyrisk att jag för ett ögonblick överväger att köpa en hund till mig och min lillebror som vi kan ha tillsammans och gå mysiga små promenader med i solnedgången. Hunden ska få heta Lukas och han ska vara liten och lurvig och vi tre ska skutta fram tillsammans i solskenet och hela världen är så UNDERBAR!


"Öh... jag härmade dig liksom..."

" . . . jaha."

Kommentarer
Postat av: Carro

YEY! Du är tillbaka jänta! Härligt dju! Köm hit så promenerar vi :)

2010-10-13 @ 18:31:29
Postat av: jessica

Carro: jappjapp! jag kommer och hälsar på dig. du får vara min lilla vovve :)

Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-13 @ 20:25:11
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Carro

haha! vi kan promenixa nästa helg? om du är i fagersta då vill säga. jag kommer till bya!

2010-10-13 @ 20:35:05
Postat av: jessica

carro: näää det tror jag inte att jag är faktiskt. vad händer i byn?

2010-10-13 @ 21:07:48
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Becca

HAHAHAHAHAHA:)

2010-10-14 @ 01:59:03
URL: http://rebere
Postat av: carro

men sååå typiskt! pappa ska firas på fredagskvällen och jag ska på massage på lördag. så vet inte om jag blir dänne hela helga eller åker till gävle på söndag. var ska du?

2010-10-14 @ 16:52:35

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback