Dagen före födelsedagen!

IDAG har jag sovit alldeles för länge. 14.3o kom Novalie och Louise upp hit och undrade om jag verkligen var hemma. Jomen det var jag ju. Hemma i huset men inte i huvudet. Upp och hoppa då! Detdär med att vara småbarns-förälder är ju ingen dans på rosor alltså.
Heja dig Louise!

Mitt senaste projekt är läppsyl-avvänjning. Novalie tycker om att låna mitt "syyyl" så idag kom det visst bort. Nu ska jag ju inte enbart skylla på henne eftersom jag är minst lika slarvig själv, menee.. ändå!

Såatt vi får väl se hur detta ska gå. Jag vet inte ens hur länge jag sprungit omkring och vart beroende av skiten.

En annan sak som är lite kuuuul är att en viss människa sagt att om jag slutar med läppsyl så slutar han att snusa. Hahahahahahha ska bli så kul att kasta detta i fejset på honom!


IMORGON fyller en viss tös ÅR också! Tjollahopp!

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback