Parrot escape

Igår när jag satt i soffan och slösurfade på mitt vanliga slösurfande vis, fick jag en idé i mitt huvud. Min hjärna kom liksom på något bra.

Okej hjärnan, sa jag. Im with you. Jag hänger på.

Hjärnan hade kommit på att en tröja med en färgglad papegoja på, helst i paljetter, skulle inhandlas.

Jamen då kör vi! Letade. Letade. Letade lite till. Det måste ju finnas! Sluta inte leta. Denna tröjan måste vara meningen med livet. Bara jag fick tag på denna tröja så skulle jag bli fulländat lycklig.

Letade. Letade. Letade. Letade... OCH SÅ VIDARE!

Jag har ännu inte hittat detta tröj-helvete.
WTF?!?!

Finns det ingen tröja med en färgglad paljettpapegoja på eller?
Ska jag behöva vara olycklig resten av mitt liv.
Bara undrar.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback