I can start a fire!

Fyyyy...
Inatt hade jag en mardröm. Jag bråkade med min Moster Nett så fruktansvärt mycket.
Jag var rätt så jävla lättad när jag vaknade och insåg att det var en dröm. PJUH liksom.

I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU


Idag ska jag "städa" på "mitt" rum. För att få plats med alla kartonger och möbler och skit som ska från ett ställe till ett annat. Igen. Livet i en kappsäck alltså.

Jag var nära att sätta mig på sängen. Skrika. Och bli fullständigt galen en gång för alla. Men jag stängde igen min känslostormande bok och såg positivt på saken. Halleluja found me.

Nu har jag tänt en mysig brasa medans jag väntar på lillebror. Det tog ju faktiskt bara ett par timmar att få upp honom ur sängen. Och nu verkar det som att han har somnat i duschen.
Ack ack ack, ungdomar alltså.


Here is the brejs som jag har fjuttat igång.

Kommentarer
Postat av: MosterNett

Det var bara en dröm, jag lovar. Jag är inte arg och jag lever och är superglad som vanligt. Och framför allt; I love you, I love you, I love you!!!

2011-01-10 @ 16:50:45
Postat av: jessica

MosterNett: mycket skönt att höra min kära mostra :)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback